لگو 33 مدل 31012

MULTIFICENCE

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • اندازه بسته بندی: 6 × 25/5 × 31 سانتی متر
  • وزن با بسته بندی: 515 گرم
  • برند:: BECOOL
  • تعداد قطعات: 256 قطعه
فروشنده فروشنده: فروشگاه اسباب بازی رئیس کوچولو
آماده ارسال ناموجود
370,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

این ساختنی یک از جدیدترین و پر طرفدارترین تولیدات شرکت معروف دکول می باشد که قابلیت ساخت 33 مدل مختلف از جمله هلیکوپتر،ماشین، انواع موجودات و ... را دارد.این ساختنی دارای 256 قطعه ساختنی به همراه دفترچه راهنما می باشد. این محصول علاوه بر تقویت توانایی خلاقیت و مدلسازی در کودکان و نوجوانان برای بزرگسالان نیز جذاب می باشد.

محصولات مرتبط

اسباب بازی لگو هلیکوپتر 33 مدل (DECOOL-31012)

اسباب بازی لگو هلیکوپتر 33 مدل ساخت برند DECOOL می باشد.برند DECOOL یکی از برند های معتبر و متنوع و بزرگ در زمینه ساخت اسباب بازی های لگو می باشد.این محصول دارای جعبه با ابعاد طول:31 سانتی متر، عرض:26 سانتی متر، ضخامت: 6 سانتی متر طراحی و ساخته شده است. لگو هلی کوپتر 3 مدل از سری MULTIFICENC می باشد. با قطعات این محصول شما میتوانید 33 مدل طرح مختلف بسازید. با این محصول میتوانید شکل های طاووس، کانگورو، چند مدل ترنسفورمر، نهنگ و 33 مدل متفاوت و هرکدام که باب سلیقه خودتان می باشد را بسازید. 

این محصول برای کودکان بالای 6 سال طراحی و ساخته شده است. اسباب بازی لگو هلی کوپتر 33 مدل دارای 256 قطعه می باشد. جنس قطعات این محصول از پلاستیک فشرده ساخته شده است . این محصول دارای وزن 536 گرم می باشد. توجه کنید لگو هلیکوپتر 33 مدل به دلیل داشتن قطعات ریز آنرا دور از دسترس کودکان زیر 3 سال نگهداری کنید. برای دیدن سایر محصولا برروی کلمه اسباب بازی لگو کلیک کنید.

 فواید اسباب بازی لگو

اسباب بازی های لگو دارای فواید بسیار زیادی برای کودکان می باشند. اسباب بازی لگو هلیکوپتر 33 مدل فقط مختص به ساختن یک جسم و شکل خاصی نیست بلکه کودکان شما میتوانند با قطعات ریز این محصول 33 شکل مختلف و متفاوت برای خود بسازند. اسباب بازی های لگو مانند دیگر وسایل بازی مانند ماشین و عروسک و… هیچگاه برای کودکان شما خسته کننده و تکراری نمی شود. کودکان شما میتوانند با لگو ها به صورت دسته جمعی و یا گروهی با این اسباب بازی ها بازی کنند. این کار باعث افزایش قدرت بیان و آموزش کار گروهی در آنها میشود.

کودکان شما میتوانند با این اسباب بازی ها بدون اینکه خسته شوند ساعت ها بازی کنند. این اسباب بازی ها برای تقویت ذهن و افزایش خلاقیت در کودکان طراحی و ساخته شده اند. فواید اسباب بازی های لگو حتی میتواند در آینده شغلی آنان نیز تاثیرات بسیار زیادی بگذارد. لگو ها باعث می شود که فرزندان شما انواع اشکال هندسی را بسازند. این کار باعث می شود تا تمامی اشکال هندسی را آموزش ببینند و یاد بگیرند. لگو ها به دلیل داشتن انواع رنگ ها شما میتوانید انواع رنگ ها را به کودکان خود اموزش دهید. 

بازی لگو از دسته بازی هایی است که خلاقیت و تمرکز کودک را به چالش میکشد. بازی لگو باعث میشود دقت و تمرکز کودک را تقویت کرده و باعث تقویت عضلات ریز انگشتان کودک شود. زمانی که کودک یک لگو را کامل میکند و یک شکل را می ساز حس انجام دادن یک کار و به پایان رساندن آن را تجربه میکند و باعث خودباوری در کودکان می شود.

با لگو دکول مدل 31012 که دارای 256 قطعه می باشد کودک دلبند شما میتواند 33 مدل را مانند ماشین، هلیکوپتر، انواع ربات، هواپیما، تلکسوپ و … بسازد و ساعتها مشغول و سرگرم بازی با این لگو شود.

اخطار : قابلیت بلعیدن دارد!

مناسب برای کودکان 6 سال به بالا

جنس: پلاستیک ضد حساسیت و غیر سمی

قابل شستشو

لگو decool مدل ۳۱۰۱۲

لگو اسباب بازی است که شامل قطعات کوچک رنگارنگ که جنسی اصولا از جنس پلاستیک دارد و این قطعات با قرار گرفتن در کنار هم مدل های ساده ای از ماشین یا کشتی و یا خیلی پیچیده تر از این وسایل را می توان ساخت. لگو برای تقویت تخیل و هوش کودکان بسیار مناسب است و یکی از اسباب بازی هایی است که طرفداران بسیاری نه تنها در کودکان بلکه بزرگسالان نیز وجود دارد.لگو decool مدل ۳۱۰۱۲ از همین دسته لگوهاست.

لگو دارای سری های مختلفی است مانند ماشین و سری موجودات و یا شخصیت های کارتونی که در واقع شخصیت های قهرمان داستان و یا شخصیت منفی داستان می باشد. از این رو کودک شما می تواند به خوبی داستان پردازی کند و خود را جای آن شخصیت قرار دهد و ساعت ها از بازی با لگوی خود لذت ببرد.

لگو decool مدل ۳۱۰۱۲ یک لگوی عادی و ساده مانند دیگر لگوهای اسباب بازی نیست. این محصول یک مجموعه ی بسیار جذاب از لگو و ساختنی است که ساخته شده اند تا ساعت ها بازی بدون هر گونه خستگی را به فرزند شما هدیه دهند.محتویات این مجموعه با کیفیت ۲۵۶ قطعه پلاستیکی مقاوم و فاقد مواد مضر است.

برخی از ویژگی های لگو decool مدل ۳۱۰۱۲:

  • جنس پلاستیک
  • دارای ۲۵۶ تکه
  • ۳۳ طرح متفاوت
  • اتصال و انفضال آسان
  • سبک و کم وزن
  • کیفیت مناسب
  • مناسب گروه سنی بالای ۶ سال
  • تقویت مهارت دست ورزی
  • پرورش دقت و تمرکز
اندازه بسته بندی
6 × 25/5 × 31 سانتی متر
وزن با بسته بندی
515 گرم
برند:
BECOOL
تعداد قطعات
256 قطعه
مناسب برای سنین
6 سال به بالا
آیتم سری :
31012
ویژگی لگو
جادو 33 تغییر (به 33 مدل لگو تبدیل می شود )
برای کودکان زیر 3 سال مناسب
نیست (دارای قطعات کوچک است)
ساخت کشور
چین
رنگ لگو
مشکی
سفید
نارنجی
سری:
ماشین
دسته:
اسباب بازی, اسباب بازی فکری, اسباب بازی لگو, لگو DECOOL, همه محصولات
نام محصول :
اسباب بازی لگو هلیکوپتر 33 مدل (DECOOL-31012)
رده سنی
کودک
نوجوان
بزرگسال
جنس
پلاستیک فشرده مرغوب
ویژگی و سطح لگو:
اتصال و انفضال آسان
رده ی سنی
کودک و نوجوان محتویات بسته -دفترچه راهنما -قطعات لگو
قابلیت حرکت:
دارد
قابلیت حرکت توسط موتور الکتریکی:
ندارد
خطر بلعیدن:
دارد
محتویات درون جعبه :
قطعات ساخت
دفترچه راهنما ساخت
سری لگو:
MULTIFICENCE
برچسب:
اسباب بازی لگو 33 مدل, خرید لگو 33 مدل, لگو هلیکوپتر 33 مدل
سبک اسباب بازی
فکری
سرگم کننده
نوع کاربرد
فیزیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...