لگو هیرو ماشین جوکر جادوگر و هارلی کوئین بلا مدل 10633

BELA

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نام :: لگو جوکر و جادوگر 10633
  • کد محصول :: 730249
  • سری: بتمن مووی
  • دسته بندی :: لگو و ساختنی (سازه های آجری) اسباب بازی, اسباب بازی لگو, لگو BELA
فروشنده فروشنده: فروشگاه اسباب بازی رئیس کوچولو
آماده ارسال ناموجود
750,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

این لگو ماشین یکی از شخصیت های بتمن مووی به نام جوکر است دارای 450 قطعه لگویی برای کودکان بالای شش سال +6 ساخته شده توسط شرکت bela و دارای مینی فیگور هارلی کوئین و بت گرل است. لگو ماشین جوکر و هارلی کوئین:تعداد تکه 450 تکه به همراه 3 مینی فیگور لگو. لگو جوکر و هارلی کوئین از سری لگو های بت من مووی فیلم سینمایی محبوب دنیای لگو با سرمایه گذاری Lego شرکت دانمارکی در سال 2017 ساخته شد. در دنیای سازه های آجری هم چالش فکر هست هم هیجان ساخت سازه ای که با دستان شما ساخته می شود این محصول مناسب 6 سال تا 99 سال است.

محصولات مرتبط

لگو ماشین جوکر و هارلی کوئین بلا مدل BELA 10633                                                                                این محصول لگویی از نمای ماشین جوکر در فیلم بتمن مووی است. این محصول لگو دارای 450 قطعه لگو رنگی ساختنی برای کودکان 6 سال به بالامی باشد. این مجموعه ساخت شرکت BELA است. کیفیت جنس و مواد بکار گرفته شده در ساخت این لگو از مواد درجه یک و همچنین کیفیت مونتاژ و سرهم بندی خوب قطعات از مزایای این لگو می باشد. در این مجموعه مینی فیگورهای شخصیت هارلی کویین و بت گرل نیز وجود دارد.

لگو ماشین جوکر و بتمن یکی از لگو های جذاب از سری لگو های BatLeader می باشد که دارای شخصیت های بسیار جذاب بتمن مووی می باشد. این لگو دارای سه شخصیت بسیار پرطرفدار به نام های جوکر، بتمن و بت گرل می باشد.

ویژگی های لگو ماشین جوکر و بتمن 450 قطعه :

  • دارای سه مینی فیگور هارلی کویین، جوکر و بت گرل
  • دارای 450 قطعه و نقشه راهنما
  • دارای طرح جذاب و پرطرفدار
  • قابلیت باز شدن درب صندوق عقب ماشین جوکر
  • دارای قابلیت شلیک و پرتاب گلوله
  • و قابلیت های جذاب دیگر                                                                                                                    لگو ماشین جوکر و جادوگر یکی از لگو های جذاب و پرطرفدار می باشد که دارای شخصیت های بسیار جذابی می باشد. این لگو دارای سه شخصیت بسیار پرطرفدار است که بازی با آن را لذت بخش می کند. قیمت این محصول مناسب بوده و سایت اوکی پارتی کالایی با کیفیت را به فروش می رساند. شما می توانید به هنگام خرید لگو ماشین جوكر و جادوگر سایر محصولات سایت را نیز به صورت تکی خریداری کنید. مسلما داشتن کارکتر بتمن در کنار این اسباب بازی جذابیت آن را دو چندان می کند.

لگو ماشین جوکر

لگو ماشین جوکر از آن ماشین هایی است که بسیاری از طرفداران جوکر به دنبال آن بوده اند. جوکر یکی از شخصیت های ابرشرور و دشمن بتمن است. جوکر دارای طرفداران بسیاری است و جدیدا یک فیلک انحصاری از آن ساخته شده است که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. این لگوی ساختنی دارای 450 قطعه پلاستیکی با کیفیت است. همراه این محصول سه فیگور جذاب نیز ارائه شده است. این اسباب بازی برای کودکان بالای 6 سال مناسب است که می توانند یک ماشین جذاب را با این قطعات بسازند. ماشین جوکر قابلیت پرتاپ تیر را دارد و صندوق عقب قابلیت باز و بستن شدن را نیز دارد که با جذابیت آن می افزاید.

لگو جادوگر

لگو جادوگر نیز یکی دیگر از دشمنان لگو بتمن است. این لگو در کنار لگوی جوکر بر علیه بتمن اقدام می کنند و می خواهند آرامش گاتهام را به هم بزنند. از دیگر دشمنان دیگر بتمن لگو مترسک است که می خواهد شهر را به نابودی بکشاند.

نام :
لگو جوکر و جادوگر 10633
کد محصول :
730249
سری
بتمن مووی
دسته بندی :
لگو و ساختنی (سازه های آجری)
اسباب بازی, اسباب بازی لگو, لگو BELA
رده سنی
نوجوان
گروه جنسیت
پسرانه و دخترانه
برند
BELA
وزن با بسته بندی
595 گرم
ویژگی ها
دارای جعبه و بسته بندی
اندازه بسته بندی
41 × 28 × 7 سانتی متر
تعداد قطعات
450 قطعه
جنس محصول:
پلاستیک
رده سنی:
بزرگسال, جوان, نوجوان, کودک
شناسه محصول:
LEGO BELA 10633
تگ ها :
کارتون لگو بتمن لگو بتمن batman lego
خطر بلعیدن
دارد
تعداد مینی فیگور:
3 نوع فیگور
کد کالا:
10633
محتویات بسته:
دفترچه راهنما, قطعات لگویی, مینی فیگور
نام سری:
بتمن مووی (LEGO BATMAN MOVIE)
سطح لگو:
آسان
سایر توضیحات:
دارای ابزار های لگویی, قابلیت تیر اندازی
ویژگی‌های کلیدی محصول
قابلیت پرتاپ تیر صندوق عقب قابلیت باز و بستن شدن

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...