لگو نبرد بتمن و مرد علامت سوال 11348

BATLEADER

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • اندازه بسته بندی: 4/5 × 14 × 19 سانتیمتر
  • وزن با بسته بندی: 100 گرم
  • رده سنی :: بالای 6 سال
  • جنس :: پلاستیک ABS
فروشنده فروشنده: فروشگاه اسباب بازی رئیس کوچولو
آماده ارسال ناموجود
140,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

لگو نبرد بتمن برند Lari آیتم ۱۱۳۴۸                                                                                                          یک اسباب بازی ساختنی جذاب از سری نبرد بتمن و جوکر، که برای بچه های بالای ۶ سال مناسب است و دارای ۷۱ قطعه می باشد. علاوه بر اینکه باعث سرگرمی بچه های شود، خلاقیت آنها را نیز افزایش می دهد.

محصولات مرتبط

لگو بتمن و ریدلر

لگو بتمن و ریدلر : بتمن یا مرد خفاشی یکی از شخصیت های خیالی کتاب های کامیک آمریکایی است. بروس وین شخصیت مخفی پشت نقاب بتمن می باشد. بتمن یک تاجر مولتی میلیاردر نیکوکار است. او یکی از ابر قهرمانان شهر گاتهام است و از دشمنان سر سخت او میتوان به جوکر و ریدلر اشاره کرد. 

ریدلر یکی از شخصیت های ابر شرور منتشر شده در کتاب های کامیک آمریکایی است. ریدلر از معما ها و چیستان ها در هنگام فعالیت های مجرمانه خود استفاده میکند. او این معما ها و چیستان ها را به عنوان یک سرنخ برای ماموران و بتمن باقی میگذارد تا آنها را حل کنند. ریدلر به هویت واقعی بتمن یعنی بروس وین پی می برد ولی هیچگاه هویت واقعی اورا فاش نمیکند. 

از دشمنان بتمن می توان به : جوکر ، مستر فریز ، بین ، پنگوئن ، ریدلر ، دوچهره و مترسک اشاره کرد. 

اسباب بازی لگو 

فواید اسباب بازی لگو بتمن و ریدلر : از فایده های اسباب بازی های لگو میتوان به این موارد اشاره کرد: افزایش قوه تخیل در کودکان، پرورش عضلات ظریف انگشتان، افزایش مهارت های ارتباطی و بدنی، تقویت قدرت بیان و داستان سرایی در کودکان و افرایش اعتماد به نفس در فرزندان شما می باشد.

در اسباب بازی های لگو کودکان مدت زمان زیادی را برای صرف ساختن اشکال مورد نظر خودشان میکنند. این را مد نظر داشه باشید که اگر کودکان شما زیر 3 سال می باشد هرگز از لگو های قطعات ریز برای بازی آنها استفاده نکنید چون احتمال بلعیدن قطعات و خفگی وجود دارد. 

بازی های لگو محدودیت سنی ندارند حتی بزرگسالان نیز میتواننداز آنها استفاده کنند. هرچه سن کودکان شما بیشتر باشد میتوانند از قطعات ریز تر استفاده کنید و اجسام سخت تری را درست کنید. اسباب بازی های لگو هرچه قطعات ریز تر و بیشتری داشته باشند از ظرافت و زیبایی بیشتری بر خوردار هستند.

لگو بتمن سری BATLEADER

لگو بتمن و ریدلر ساخت برند LARI و سری BATLEADER می باشد. برند LARI یکی از برند های متفاوت و متنوع در زمینه لگو می باشد. لگو بتمن و ریدلر دارای جعبه با ابعاد، طول: 19 سانتی متر، عرض: 14 سانتی متر، ضخامت: 4.5 سانتی متر و با وزن 131 گرم طراحی و ساخته شده است. این محصول دارای 71 قطعه می باشد. 

محتویات داخل جعبه لگو بتمن و ریدلر :

  • قطعات ساخت شخصیت بتمن 
  • قطعات ساخت ماشین بتمن 
  • قطعات ساخت شخصیت ریدلر و یک اسکیت برد 
  • قطعات ساخت یک عابر بانک 

لگو بتمن مناسب برای کودکان 6 تا 12 سال می باشد.

نقاط قوت محصول:

مناسب برای پرورش ذهن کودکان و بالا بردن خلاقیت در آنها

نقاط ضعف محصول:

 به علت داشتن قطعات ریز دور از دسترس کودکان زیر 3 سال نگهداری شود.                                                      

ریدلر The Riddler

ادوارد ای نیگما ملقب به ریدلر (The Riddler) یکی از دشمنان بتمن است. شخصیت ریدلر توسط بیل فینگر نوشته و توسط دیک اسپرنگ طراحی شد و اولین بار در Detective Comics #140 (سال ۱۹۴۸) نمایش داده شد.

ریدلر با ماسک دومینوی بنفش و لباس سبز با طرح علامت سوال، یا با یک کت و شلوار رسمی و کلاه لبه‌دار و عصایی به شکل علامت سوال شناخته می‌شود. او فردی غرق در معماها، پازل‌ها و بازی‌های کلمه‌ای است. او از ارسال سرنخ‌های پیچیده به بتمن و پلیس و مشغول کردن آن‌ها به شیطنت‌های خود لذت می‌برد.

شخصیت ریدلر همانند اکثر شرورهای بتمن به تدریج به شخصیتی تاریک‌تر و چند-بعدی تبدیل شده است. او زمانی به عنوان یک جنایتکار فریبکار و بازیگوش، اما عاقل به تصویر کشیده شد، اما حالا او قربانی یک وسواس روانی شدید است. این موضوع نخستین بار در یکی از شماره‌های کمیک بتمن ۱۹۶۶ مطرح شد و ریدلر به عنوان فردی معرفی شد که سعی داشت از معما دوری کند، اما در این عمل ناموفق بود. این وسواس فکری او در کمیک Batman Gotham Adventures نیز با نمایه تاریک‌تری تکرار شد.

 در دهه ۱۹۶۰ شخصیت ریدلر توسط فرانک گورشین در سری تلویزیونی بتمن نقش‌آفرینی شد، که با استقبال عمومی مواجه شد و این بازیگر نامزد دریافت جایزه امی شد. جیم کری در فیلم Batman Forever (محصول ۱۹۹۵) با الهام از گورشین نقش ریدلر را بازی کرد، و همزمان این شخصیت در Batman The Animated Series به عنوان فردی آرام‌تر و خودپرست نشان داده شد که به جای تاکید روی ساخت پازل‌ها بیشتر در اثبات زیرکی خودش بود. ریدلر در سری انیمیشنی The Batman چهره‌ی شیطانی‌تر و تاریکتری پیدا کرد که نسبت به انجام جنایت علاقه‌ی بیشتری داشت.

درباره ریدلر

وسواس فکری ریدلر ناشی از تحمل رفتار والدینش در دوران کودکی است. بعد از این که ادوارد در برخی از امتحانات مهم مدرسه نمرات بالایی را دریافت کرد، پدر او قادر به درک این موضوع نبود که پسرش فردی با استعداد است و در عوض باور داشت که او تقلب کرده و به همین خاطر او را کتک زد. این موضوع (در تئوری) باعث شد که او یک تمایل درونی قدرتمند نسبت به گفتن حقیقت و ثابت کردن بی‌گناهی‌اش پیدا کند. این تمایلات او در فرم نوعی وسواس به معماها تجلی پیدا کرد. جنون ادوارد و همچنین روی آوردن او به جنایت نیز می‌تواند ناشی از تمایل او به شناخته شدن داشته باشد، چیزی که در جوانی از آن بهره نبرد و فردی گمنام بود.

وقتی ادوارد نشتون بزرگتر شد او یک غرفه کارناوال را راه‌اندازی کرد که حاوی پازلی شیطانی بود. مشتریان با حل کردن پازل جایزه نقدی دریافت می‌کردند اما اگر در صورت باخت آن‌ها باید هزینه‌ی اندکی را به نشتون پرداخت می‌کردند. ادوارد در هر مورد اقدام به دستکاری این پازل می‌کرد تا از باخت مشتری خود اطمینان پیدا کند.

این دزدی کوچک نشتون را راضی نمی‌کرد و او اقدام به بستن کارناوال کرد. او حالا به اندازه کافی به هوش خود اعتماد پیدا کرد تا از آن در جهت جنایت و برای گمراه کردن حامیان قانون استفاده کند.

بتمن Batman

بتمن یا مرد خفاشی (Batman) یک شخصیت خیالی ابرقهرمان در کتاب‌های کامیک آمریکایی منتشر شده توسط دی‌سی کامیکس است.از گذشتهٔ تاکنون بتمن بارها مورد تجدیدنظرهای کوچک و بزرگ قرار گرفته‌است.با این حال چند عنصر از زندگی او همواره ثابت مانده‌اند. عناصر ثابت گذشتهٔ او در واقع همان داستان خاستگاه بتمن است. او در کودکی، شاهد کشته شدن پدرش دکتر توماس وین و مادرش مارتا وین بوده و این واقعه به شدت بر زندگی او تأثیر می‌گذارد و آسیب‌های روانی بر او وارد می‌کند. همین واقعه باعث می‌شود تا تصمیم بگیرد که هویتی نامعلوم، با جرم و جنایت در گاتهام سیتی مبارزه کند.

اندازه بسته بندی
4/5 × 14 × 19 سانتیمتر
وزن با بسته بندی
100 گرم
رده سنی :
بالای 6 سال
جنس :
پلاستیک ABS
رنگ لگو
مشکی
سبز
تعداد آدمک :
۲عدد
ساخت کشور
چین
برای کودکان زیر 3 سال مناسب
نیست(دارای قطعات کوچک است)
سری لگو
بلوک های ساختمانی
قابلیت حرکت:
دارد
سری :
BATLEADER ابر قهرمانان
نام محصول :
لگو نبرد بتمن و سرقت ریدلر
تعداد قطعات :
71 قطعه
کد محصول :
11348
برند:
LARI
کیفیت :
+A
شخصیت های فیگور
بتمن و ریدلر
دارای بسته بندی
و جعبه می باشد
محتویات بسته
قطعات لگو
دفترچه راهنما ساخت
سبک اسباب بازی
فکری
سرگم کننده
نوع کاربرد
فیزیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...