لگو مینی مانیر 10568

CREATE

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • اندازه لگو: 25/9 سانتیمتر
  • اندازه بسته بندی: 7 × 33 × 52/8 سانتیمتر
  • وزن با بسته بندی: 1075 گرم
  • برند:: BELA
فروشنده فروشنده: فروشگاه اسباب بازی رئیس کوچولو
آماده ارسال ناموجود
1,489,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

لگوی مینی ماینر از سری مجموعه سازندگان مدل BELA 10568 لگوی ساختنی بلا مدل 10568 از سری مجموعه سازندگان (CREATE) می باشد و دارای 1079 قطعه برای ساخت ماشین کلاسیک مینی ماینر با جزئیات کامل و دقیق داخلی مانند فرمان، دنده و صندلیهایی با پشتی قابل حرکت است و همچنین قابلیت باز شدن درب های جانبی، کاپوت و درب صندوق عقب را دارد. دارای قطعاتی برای ساخت لوازم پیک نیک شامل سبد مخصوص و محتویات سبد می باشد. این مجموعه از جنس پلاستیک ABS، با کیفیت بالا و از مواد کاملا نو و درجه یک ساخته شده و دارای دفترچه راهنمای ساخت قطعات، درون جعبه محصول می باشد.

محصولات مرتبط

دنیای اسباب‌بازی دنیای بزرگی است که برای هر رده‌ی سنی و هر نوع سلیقه‌، وسیله و حرفی برای گفتن دارد. شرکت‌های بزرگی در این زمینه با هم درحال رقابت هستند که از این بین می‌توان به شرکت «LEGO» اشاره کرد.

لگوی «Mini Cooper Mk VII» از سری «Creator» جنسی از پلاستیک سخت، ابعاد 375×350×90 میلی‌متری و وزن 1075 گرمی دارد. این ماکت بسیار شیک دارای 1079 قطعه بوده که به‌ظاهر بسیار زیاد است. اگر بخواهیم با جزئیات بیشتری این ماکت را بررسی کنیم، مینی‌کوپری کلاسیک با رنگ ترکیبی سبز و سفید است که اجزای مختلف آن عبارت‌اند از: دو چراغ مه‌شکن ورزشی، محفظه‌ی جداگانه برای نگهداری تایر یدک، درهایی با قابلیت باز و بسته‌شدن، سقفی متحرک که با برداشتنش می‌توان از جلوه‌ی زیبای داخل آن بهره برد، صندلی‌های فرفوروژه با روکش قهوه‌ای متمایل به زرد، روکش سبک داشبورد و غربالک فرمان قابل‌چرخش. گفتنی است هیچ مینی‌کوپری بدون سبد پیک‌‍‌نیک نمی‌شود؛ پس این مینی‌کوپر هم به همراه خود  سبد پیک‌نیک، بطری و پتو دارد.

کیفیت و ایمنی جزو ویژگی‌های اصلی لگوست. قطعات این لگو هم به اندازه‌ای بادوام هستند که می‌توان آن‌ها را از نسلی به نسل دیگر هدیه داد. این ماکت به دلیل بزرگی و دشواری ساخت، برای افراد بالای شانزده سال در نظر گرفته شده است.

لگو(lego group)، شرکتی خصوصی در دانمارک است که گل سرسبد محصولات آن همان آجرهای رنگی قابل اتصال به هم است که امروزه آن را به همان نام لگو می شناسیم. لگو شامل آجرهای رنگی با قابلیت اتصال به یکدیگر و مونتاژ از راه های مختلف است.

و به همراه آن چرخ دنده ها و سایر مینی فیگور ها نیز ارائه می گردد و نکته ی قابل توجه در این بازی این است که: هرچیزی که ساخته شده می تواند دوباره برای ساخت اشیاء دیگر جدا شود و به قطعات اولیه تبدیل شود.

ویژگی ها :
لگو یک بازی بسیار متنوع است و هیچ محدودیتی در استفاده از آن وجود ندارد. کودکان و بزرگسالان بارها و بارها می توانند قطعات آن را جدا کرده و با بهره گیری از قوه ی خلاقیت خود سازه های جدید بسازد.
با ۶ قطعه ی لگو ۴*۲ می توان ۴۱۵٫۱۰۳٫۷۶۵ ترکیب متنوع ساخت.

بازی با لگو در هیچ گروه سنی متوقف نمی شود. این بازی که امروزه از آن در سایر صنعت ها، مهندسی ها و تحقیقات استفاده می شود، برای تمام گروه ها و انسان ها ساخته شده و تنها با شکل گیری مهارت های جدید در انسان، قدرت ساخت سازه های پیچیده تر بالا می رود.

ساخت بازی لگو در صورتی که از لگو های استاندارد استفاده کنید بسیار با دقت و ریزبینی انجام شده است.
به طوری که اگر دو قطعه ی بازی با فاصله زمانی ۱۰ سال از هم ساخته شده باشند، به راحتی به هم متصل می شوند. همچنین نوع اتصال به  گونه ای است که به راحتی از هم جدا می شود اما سازه ی شما به راحتی خراب نخواهد شد.

لگو 10242 مینی کوپر – LEGO Creator MINI Cooper 10242 Construction Set

  • ساخت یک نسخه ی واقعی از MINI Cooper Mk VII!
  • این مدل دارای درهایی است که باز می شوند و کاپوت که موتور را با جزییات و داخل ماشین را دقیق نشان میدهد
  • سایز MINI Cooper : ازتفاع 4 اینچ ، طول 9 اینچ و عرض 5 اینچ
  • 1،077 قطعه
  • برای پسران و دختران بالای 6 سال
اندازه لگو
25/9 سانتیمتر
اندازه بسته بندی
7 × 33 × 52/8 سانتیمتر
وزن با بسته بندی
1075 گرم
برند:
BELA
آیتم سری :
10568
مناسب برای سنین
6 سال به بالا
تعداد قطعات
1079 قطعه
رنگ لگو
سبز
سفید
ویژگی لگو
قابلیت برداشتن سقف ماشین
قابلیت حرکت
مقیاس چرخ لگو :
1:1
قابلیت حمل بار
دارد
برای کودکان زیر 3 سال مناسب
نیست (دارای قطعات کوچک است)
سری
CREATE
ویژگی ها
کاپوت قابل باز و بسته کردن,صندوق عقب قابل باز و بسته کردن,درهای قابل باز و بسته کردن,رنگ غیر سمی,چراغ دار,ضد حساسیت,ایمن برای کودک
نیاز به باتری
ندارد
ساخت کشور
چین
توضیحات :
قطعات پلاستیک با کیفیت بالا ساخته شده از جنس پلاستیک با کیفیت ورنگ ثابت ABS
سبک بازی
تصویری - فضایی، حرکتی - جنبشی تقویت قدرت مهارت دست و فکر کودک ترویج خلاقیت و افزایش قدرت فکری
سطح لگو
پیشرفته
جنسیت
پسرانه و دخترانه
باطری خور
نیست
جنس محصول
پلاستیک فشرده
خطر بلعیدن
دارد
رده سنی
کودک
نوجوان
جوان
بزرگسال
اقلام همراه
دارای دفترچه تصویری راهنما ساخت
دارای بسته بندی
و جعبه مقوایی می باشد
سبک اسباب بازی
فکری
سرگم کننده
نوع کاربرد
فیزیکی

عالی است بهتر از این لگو تو ایران وجود ندارد

387 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...