لگو موتور سه چرخ بتمن 11021

SUPEREME HERO

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • اندازه بسته بندی: 6 × 19 × 26 سانتی متر
  • وزن با بسته بندی: 300 گرم
  • برند:: BELA
  • آیتم:: 11021
فروشنده فروشنده: فروشگاه اسباب بازی رئیس کوچولو
آماده ارسال ناموجود
298,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

لگو موتور بتمن و سگ بتمن در سری لگو ها،سری لگوهای شخصیت های دی سی از محبوبیت خاصی برخوردارند.بتمن مهم ترین و بزرگترین و قدیمی ترین شخصیت دی سی می باشد.لگو موتور بتمن و سگ بتمن از برند BELA مناسب برای افراد 6 سال به بالا می باشد.در این لگو کاراکتر کمیاب سگ بتمن (ACE BATMAN-HOUND) نیز وجود دارد. این لگو شامل چهار مینی فیگور و بتمن با لباس زرهی می باشد.

محصولات مرتبط

ویژگی های لگو موتور بتمن و سگ بتمن :

  • برند: BELA
  • کد کالا: 11021
  • سری: بتمن–دی سی
  • نوع لگو: پسرانه
  • تعداد قطعات: 182 قطعه
  • تعداد آدمک: 4 عدد
  • مناسب برای سن: بالای 6 سال
  • کیفیت: عالی
  • عرضه کننده: کمیک کلاب                                                                                                                        لگو سوپر هیرو

لگو 11021 محصول شرکت بالا (LEGO BELA) می باشد و دارای 182 قطه پلاستیکی با کیفیت برای سرهم کردن و ساختن اشکال سه بعدی می باشد.

این محصول به دلیل داشتن تعداد زیاد مینی فیگور بسیار مورد علاقه بچه ها قرار می گیرد و جزو پرفروش ترین لگو های فروشگاه اسباب بازی ال بی تویز می باشد.

لگوی بلا مدل 11021 درای 4 مینی فیگو می باشد که معروف ترین آنها بتمن و سگ وفادارش است.در این محصول بتمن همراه با ماشین سه چرخ خودش به جنگ با مزدوران می رود که همگی این شخصیت ها از سری انیمیشن های سوپر هیرو (LEGO SUPERME HERO) اقتباس شده است.

مزیت های لگو های شرکت بلا

از مزیت های این محصول می توان به قابلیت ترکیب قطعات آن با دیگر لگو ها اشاره کرد.همچنین همراه با این محصول یک عدد دفترچه تصویری موجود می باشد که مراحل ساختن و سرهم کردن قطعات را به صورت ریز به ریز نمایش داده است.

محصولات ساختنی و سر هم کردنی مثل لگو باعث افزایش ای کیو و اعتماد بنفس کودکان می شود و برای سنین 6 سال به بالا مناسب است.

از دیگر مزیت های لگو ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

افزایش هماهنگی بین چشم و دست،افزایش قدرت تمرکز و سرعت عمل

تقویت حرکات ظریف انگشتان و افزایش قدرت تخیل،افزایش دقت و تمرکز

لگو موتور بتمن

لگو موتور بتمن : بتمن یکی از شخصیت های ابر قهرمان محبوب و پر طرفدار در بین کودکان می باشد.شخصیت بتمن و سوپر من دو تا از شخصیت های بزرگ و مهم در دنیای کمیک های دی سی به حساب می آیند.بتمن در سنین کودکی وقتی جوکر شهر را به هم ریخته بود پدر و مادرش در جلوی چشمانش کشته شدند.او با بزرگ تر شدن هنر های رزمی را با مهارت بالا آموزش دید.بتمن با لباس و ماشین های به روز به نبرد با دشمنان و پاک کردن شهر گاتهام از جرم و جنایت می رود.بروس وین شخصیت پشت نقاب بتمن است.او یک مولتی میلیاردر تاجر نیکوکار است.آلفرد پنی ورث دستیار بسیار وفادار بتمن ات که در نبرد های بتمن او را بسیار کمک میکند.شخصیت بتمن خیلی زود بعد از معرفی اش پر طرفدار و محبوب شد و در سال هزار و نهصد و چهل انتشار کتاب های کمیکی مخصوصش شروع شد.از دشمنان بتمن می توان به شخصیت های: ریدلر، جوکر، بین، زن گربه ای، مترسک، دو چهره، مدهتر، پنگوئن، فایر فلای، مستر فریز، راس الغول اشاره کرد.

مشخصات اسباب بازی لگو موتور بتمن

لگو موتور بتمن ساخت برند BELA می باشد.برند BELA یکی از برند های متنوع در زمینه ساخت اسباب بازی های لگو است.

لگو موتور بتن دارای 182 قطعه است.این محصول دارای جعبه با ابعاد: طول: 26 سانتی متر، عرض : 18.5 سانتی متر، ضخامت 6 سانتی متر می باشد.وزن این محصول 300 گرم است.این محصول برای کودکان بالای شش سال ساخته شده است.و از سری SUPREME HERO می باشد.

محتویات داخل بسته بندی لگو موتور شامل : 

  • قطعات ساخت آدمک شخصیت بتمن و سگ بتمن 
  • قطعات ساخت موتور بتمن 
  • قطعات ساخت دو عدد آدمک دشمن 
  • لگو موتور بتمن دارای تیر های پرتابی از جنس لگو می باشد.این موتور محلی برای قرار گیری شخصیت بتمن و سگ بتمن دارد.
    توجه کنید این محصول به دلیل داشتن قطعات ریز برای کودکان زیر 3 سال مناسب نمی باشد.

لگو ساختنی BELA مدل 11021

در هنگام خرید اسباب بازی لگو برای کودکان عزیزتان می بایست حتما سن فرزندتان مهم ترین گزینه انتخاب نوع لگو مورد نظر باشد، زیرا کودکان با سن کمتر می بایست لگو هایی برای آنها تهیه شود که با دارا بودن قطعات ریز خطری آنها را تهدید نکند.فروشگاه اینترنتی lbtoys با فراهم آوردن تنوع بالایی از اسباب بازی های با کیفیت از جمله انواع لگو و اسباب بازی های ساختنی توانسته نظر شما علاقه مندان را به خود جلب نماید. لگو ساختنی Bela مدل 11021 موجود در این صفحه نمونه ای از انواع اسباب بازی های ساختنی بوده که می توانید با خرید آن برای فرزندان خود علاوه بر سرگرم نمودن آن ها ذهن خلاق آن ها را نیز تقدیت نمایید.به طور کل اسباب بازی های ساختنی جزو اسباب بازی های فکری به شمار می آیند زیرا کودکان و نوجوانان با درگیر کردن ذهن خود ساعت ها مشغول چیدمان قطعات مختلف اسباب بازی لگو خود در کنار یکدیگر هستند تا بتوانند با ساخت یک سازه ای جدید از بازی خود لذت ببرند.این گونه از وسایل بازی شرایط یک بازی گروهی مهیج و جذاب را در کنار دوستان و یا دیگر اعضای خانواده برای آن های مهیا خواهد ساخت و در همین راستا شرکت در بازی های گروهی نیز تجربه خواهند نمود.ما در این فروشگاه اینترنتی در تلاشیم جهت رفاه حال شما عزیزان ضمانت در کیفیت محصولات را شرط اصلی فروش خود قرار دهیم تا بتوانیم تجربه ای لذت بخش از یک خرید اینترنتی را برایتان به ارمغان بیاوریم.

اندازه بسته بندی
6 × 19 × 26 سانتی متر
وزن با بسته بندی
300 گرم
برند:
BELA
آیتم:
11021
تعداد قطعات
182 قطعه
مناسب برای سنین
6 سال به بالا
تعداد مینی فیگور:
3 عدد فیگور
1عدد فیگور حیوان
رنگ لگو
مشکی
سری لگو:
بلوک های ساختمانی
برای کودکان زیر 3 سال مناسب
نیست (دارای قطعات کوچک است)
ساخت کشور
چین
قابلیت حرکت
دارد
سری :
بتمن – دی سی
جنس بدنه
پلاستیک فشرده مقاوم و مواد نو
اهداف آموزشی
افزایش هماهنگی بین چشم و دست، افزایش ای کیو و قدرت تمرکز و سرعت عمل
دسته:
اسباب بازی, اسباب بازی فکری, اسباب بازی لگو, همه محصولات
گروه جنسیت
پسرانه
کیفیت :
عالی
اقلام همراه
قطعات لگو
دفترچه راهنمای تصویری
سری:
SUPREME HERO
نوع محصول:
اسباب بازی لگو موتور بتمن
برچسب:
اسباب بازی لگو, اسباب بازی لگو موتور بتمن(BELA 11021)
سبک اسباب بازی
فکری
سرگم کننده
نوع کاربرد
فیزیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...