لگو ماشین دوج 19018

TECHNIQUE

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • اندازه لگو :: 39/15 سانتیمتر
  • اندازه با بسته بندی: 7 × 32/7 × 52/5 سانتیمتر
  • وزن با بسته بندی: 1/455 گرم
  • مناسب برای سنین: بالای 14 سال
فروشنده فروشنده: فروشگاه اسباب بازی رئیس کوچولو
آماده ارسال ناموجود
3,800,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

لگو ساختنی ماشین دوج چارجر آیتم King 19018 یکی از محصولات ارزنده شرکت Lepin است که با نام تجاری جدید Lion king به بازار عرضه شده است. این لگو برگرفته شده از ماشین فیلم سریع و خشن fast & furious می باشد. این محصول یک لگوی بسیار باکیفیت می باشد که در طراحی آن به جزییات ماشین دوج چارجر نیز توجه بسیاری شده است. این بازی ساختنی به فرزندان شما امکان ساخت و متصل کردن قطعات یک خودروی جهانی را می دهد که علاوه بر سرگرمی روزانه آن ها، باعث می شود کودکان از مهارت ها و هوش خود استفاده کرده، در نتیجه توانایی های آن ها افزایش یابد.

محصولات مرتبط

مشخصات محصول

لگو ساختنی ماشین دوج چارجر آیتم King 19018 دارای 1077 قطعه است، که با توجه به تعداد قطعات بالا درجه سختی بالایی نیز دارد. قطعات این لگو از پلاستیک مقاوم و درجه یک ساخته شده است که در حین مقاوم بودن و استحکام بالا، فاقد هرگونه مواد مضر برای کودکان است و یک محصول کاملا امن و بی خطر است. این ماکت بی نظیر، زیبایی ماشین دوج چارجر را با خطوط مدرن و سطوح پیچیده آن به تصویر می کشد.

 همچنین این لگو خودرو دارای رینگ و چرخ های بسیار زیبا است که مشابه نمونه واقعی آن است. قسمت های مختلف این ماشین مانند درب ها قابلیت باز و بسته شدن دارند. اندازه طول جعبه ماشین 52 سانتی متر و ارتفاع آن 32 سانتی متر و عرض آن 7 سانتی متر است. این محصول برای کودکان بالای 14 سال یک سرگرمی بسیار عالی محسوب می شود.

سخن پایانی

لگو ساختنی ماشین دوج چارجر آیتم King 19018 که جز برترین های اسباب بازی ساختنی و آموزشی است یک محصول پرطرفدار در فروشگاه رییس کوچولو است، که شما عزیزان می توانید همین حالا نسبت به خرید آن اقدام کرده و یک اسباب بازی سرشار از شور و نشاط را به فرزند خود هدیه دهید.

اندازه لگو :
39/15 سانتیمتر
اندازه با بسته بندی
7 × 32/7 × 52/5 سانتیمتر
وزن با بسته بندی
1/455 گرم
مناسب برای سنین
بالای 14 سال
آیتم سری :
19018
تعداد قطعات
1077 قطعه
رنگ لگو
مشکی
برای کودکان زیر 3 سال مناسب
نیست (دارای قطعات کوچک است)
ساخت کشور
چین

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...