لگو زیر دریایی بتمن و آکوامن 11233

BATLEADER

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • اندازه بسته بندی: 6 × 20 × 29 سانتی متر
  • وزن با بسته بندی: 330 گرم
  • برند:: BELA
  • آیتم سری :: 11233
فروشنده فروشنده: فروشگاه اسباب بازی رئیس کوچولو
آماده ارسال ناموجود
379,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

لگو زیر دریایی بت من Bela 11233:                                                                                                       لگو زیر در یایی بت من 201 تکه به همراه 3 مینی مرد دریا (آکوامن) فیگور لگو.این لگو برند Bela یکی از بهترین های تولید کننده آجره های ساختنی یا همان سازه های آجری است.لگو نامی که به اشتباه در بین مردم ایران جا افتاده نام این محصولات آجره های ساختنی یا سازه های آجری است و لگو نام شرکت دانمارکی است که اولین بار به صورت رسمی این محصولات را روانه بازار کرد.

محصولات مرتبط

لگو زیردریایی بتمن و آکوامن BELA 11233

این مجموعه لگو از سری لگو بتمن دارای 3 مینی فیگور لگویی و201 قطعه لگو ساختنی رنگی می باشد.کیفیت ساخت قطعات و جفت شدن خوب قطعات با هم از ویژگی های این محصول است.

لگو بتمن و آکوامن

لگو بتمن و آکوامن: آکوامن یکی از شخصیت های خیالی منتشر شده در کتاب های کمیک آمریکایی می باشد.با بازی کردن جیسون موموآ در نقش شخصیت آکوامن این شخصیت تبدیل به یکی از پرطرفدار ترین ابر قهرمانان در دنیا کرده است. آکوامن فرمانروای دورگاه آتلانتیس و تمامی اقیانوس های واقع در کره زمین است.آکوامن دارای توانایی هایی چون سرعت بسیار بالا و باور نکردنی و قدرت بسیار زیاد می باشد.علاوه بر این ویژگی ها دارای توانایی فرمان به تمامی موجودات دریایی را دارد.شخصیت آکوامن به دلیل فیزیولوژی خاصی که دارد هم توانایی زندگی کردن برروی خشکی را دارد هم توانایی زندگی کردن در اعماق دریا را دارد.او همچنین یکی از تاسیس کنندگان لیگ می باشد.شخصیت بتمن نیز همانطور که می دانید یکی از شخصیت های پر طرفدار در دنیای مارول می باشد.بتمن با داشتن لباس مخصوص و وسیله های نقلیه با آخرین تکنولوژی به نبرد با دشمنان می رود.بروس وین شخصیت پشت نقاب بتمن است.او یک تاجر میلیارد نیکو کار است. 

مشخصات لگو بتمن و آکوامن (BELA-11233)

لگو بتمن و آکوا من ساخت برند BELA می باشد.برند BELA یکی از برند های پر طرفدار و متنوع در زمینه ساخت لگو می باشد.لگو بتمن و آکوا من از سری BAT LEADER ساخته شده است و دارای 201 قطعه می باشد.این محصول دارای وزن 301 گرم می باشد. 

لگو بتمن و آکوا من دارای جعبه با ابعاد،طول 29 سانتی متر،عرض 20 سانتی متر،ضخامت 6 سانتی متر طراحی و ساخته شده است.این محصول برای کودکان با سنین بالای 6 سال مناسب می باشد. 

محتویات درون جعبه اسباب بازی لگو بتمن و آکوامن شامل:

  • قطعات ساخت یک زیر دریایی مخصوص بتمن به همراه آدمک شخصیت بتمن (زیر دریایی بتمن محلی برای قرار گرفتن این شخصیت درون زیر دریایی را دارد)
  • قطعات ساخت شخصیت آکوامن به همراه نیزه سه شاخ مخصوصش
  • قطعات ساخت دشمن بتمن و آکوامن 
  • قطعات ساخت یک کوسه از جنس لگو 

توجه کنید اسباب بازی های لگو به دلیل داشتن قطعات ریز و احتمال بلعیدن قطعات توسط کودکان زیر 3 سال بهتر است این محصول را دور از دسترس آنها نگهدای کنید.

لگو ساختنی BELA مدل 11233

لگوها نمونه ای از دنیای متنوع و گوناگون اسباب بازی ها هستند که ساخته شده از جنس پلاستیک در رنگ بندی های متنوع همچنین سایز های گوناگون برای تمامی رده های سنی در بازار موجود هستند.کودکان حین بازی با آنها با اتصال کردن قطعات مختلف آن ها به یکدیگر و ساختتن اشکال گوناگون در جهت افزایش خلاقیت و رشد ذهنی کودکان ساخت ساز اشکال مختلف را یاد می گیرند و به مهندسانی کوچک مبدل می شوند. لگو ساختنی Bela مدل 11233 موجود در این صفحه از فروشگاه اینترنتی نیکی نک نمونه ای از انواع اسباب بازی های ساختنی به شمار می آیند که ساعت ها ذهن خلاق کودکان شما را درگیر ساخت سازه ای جدید خواهد نمود. گاهی اوقات کودکان از اینکه بازی با اسباب بازی هایشان برای تکراری شده گله مند هستند، اما اسباب بازی های لگو از نمونه اسباب بازی های ساخت و ساز مهیج برای کودکان بوده که با هر بار بازی کردن با آنها خسته نمی شوند و با ساختن قطعات متنوع و رنگی موجود در آن با هر بار بازی کردن علاوه بر اینکه برایشان تکراری نیست با هیجان بیشتری اقدام به ساخت یک وسیله جدید می کنند.

لگو نبرد بتمن و آکوامن برند Bela آیتم ۱۱۲۳۳ یک اسباب بازی ساختنی جذاب برای بچه های بالای ۶ سال است که دارای ۲۰۱ قطعه میباشد.

مزایای خریدلگو ساختنی Bela مدل 11233

  • افزایش هماهنگی حرکات دست و چشم
  • پرورش خلاقیت
  • افزایش اعتماد به نفس به دنبال ساخت سازه هایی جدید
  • شرکت در بازی های گروهی و یادگری مهارت های مهم اجتماعی
  • افزایش قدرت حافظه

توضیحات در مورد شخصیت های لگو:

بتمن

بتمن یا مرد خفاشی ابرقهرمانی خیالی در کمیک‌بوک‌های منتشر شده توسط شرکت آمریکایی دی‌سی کامیکساست که تاکنون در چندین فیلم، سریال و بازی حضور یافته است. این شخصیت توسط باب کین (نقاش) و بیل فینگر (نویسنده) خلق شد و اولین بار در شماره ۲۷ کمیک‌های کارآگاهی (مه ۱۹۳۹) حضور یافت. به این شخصیت با القابی مانند «مبارز شنل‌پوش»، «شوالیه تاریکی» و «بزرگ‌ترین کارآگاه دنیا» نیز اشاره می‌شود.

بروس وین هویت مخفی‌شدهٔ پشت نقاب بتمن است. بروس وین میلیونر، تاجر و خیر آمریکایی است. والدین او در کودکی جلوی چشمان او به قتل رسیدند و از آن زمان، وی قسم خورد که از تبهکاران انتقام بگیرد و عدالت را به جامعه بازگرداند. وین تمرینات بدنی و فکری ویژه‌ای را پشت سر گذاشت و با لباسی ایده گرفته از خفاش، به مبارزه با جنایت‌کاران می‌پردازد. بتمن در شهر خیالی گاتهام سیتی به فعالیت می‌پردازد و در مبارزه‌اش با جرم و جنایت افرادی او را یاری می‌کنند: رابین، خدمتکارش آلفرد پنی‌ورث، کمیسر پلیس جیم گوردون و بت‌گرل. او با انواع مختلفی از خلافکاران مبارزه می‌کند که به آن‌ها «گالری مجرمین» نیز گفته می‌شود از جمله: جوکر، پنگوئن، ریدلر،زن گربه‌ای، آقای فریز، دوچهره، راس‌الغول و مترسک. بر خلاف اغلب ابرقهرمانان، او دارای ابرقدرت نیست و از هوش، مهارت‌های کارآگاهی، علم و فناوری، ثروت، شجاعت، هنرهای رزمی، اراده‌ای تسخیرناپذیر، ترس و ارعاب برای مبارزه با جنایت‌کاران استفاده می‌کند.

بتمن خیلی زود پس از معرفی‌اش محبوب شد و در سال ۱۹۴۰، انتشار کمیک‌بوک اختصاصی‌اش، بتمن، شروع شد. با گذشت دهه‌ها، تفاسیر مختلفی از این شخصیت ظهور کرد. بعدها چندین خالق کمیک، سعی کردند تا این شخصیت را به ریشه‌های تاریک خود بازگردانند که این امر درشوالیه تاریکی بازمی‌گردد (۱۹۸۶) نوشتهٔ فرانک میلر به اوج خود رسید و به دنبال آن بتمن: شوخی مرگبار نوشتهٔ آلن مور و تیمارستان آرکام: خانه‌ای مهم بر روی زمین مهم نوشتهٔ گرنت موریسون منتشر شد. موفقیت وارنر برادرز در فیلم‌های بتمن، به محبوبیت این شخصیت در افکار عمومی کمک به‌سزایی کرده است.

اوشن مستر

ارباب اقیانوس با نام اصلی اُورم ماریوس، یک شخصیت خیالی ابرشرور در کتاب‌های کامیک آمریکایی منتشر شده توسط دی‌سی کامیکس است. شخصیت اوشن مستر توسط نویسنده باب هِینی و طراح نیک کاردی خلق شده‌است؛ که برای اولین بار در شمارهٔ ۲۹ از مجموعه آکوامن (سپتامبر ۱۹۶۶) حضور پیدا کرد. این شخصیت به عنوان برادر ناتنی شخصیت ابرقهرمان آکوامن، پسر تام کِری و زنی به نام مری اوسالیوان به تصویر کشیده می‌شود. اگرچه خاستگاه این شخصیت چندین مرتبه دستخوش تغییر قرار گرفته است، با این حال او اغلب خواهان تصرف تاج‌وتخت پادشاهی برادرش است.

پاتریک ویلسون در فیلم آکوامن (۲۰۱۸) به کارگردانی جیمز وان وظیفه بازی در این نقش را بر عهده داشت. این اولین حضور رسمی این شخصیت در یک فیلم سینمایی محسوب می‌شود.

آکوامن

آکوامن یک شخصیت خیالی ابرقهرمان در کتاب‌های کامیک آمریکایی منتشر شده توسط دی‌سی کامیکس است که لباسی شبیه به اسطوره‌های دریا و پادشاه دریاها و نیزه‌ای شبیه به نیزه فرمانروای دریا پوزئیدون دارد؛ و برای اولین بار، در شمارهٔ ۷۳ مجلهٔ کمیک‌های جالب (More Fun Comics) در نوامبر ۱۹۴۱ معرفی شد. وی همچنین پادشاه آتلانتیس و عضو گروه لیگ عدالت هست و با نیزهٔ سه شاخه آب را کنترل می‌کند. این واژه از دو بخش «آکو» به معنی آب یا دریا، و «من» به معنای مرد تشکیل شده‌است.

آکوامن فرمانروای دورآگاه آتلانتیس و اقیانوس‌های واقع در کرهٔ زمین است، و به عنوان یک آتلانتین دارای قدرت و سرعت باورنکردنی و همچنین توانایی فرمان به تمامی موجودات دریایی است. فیزیولوژی منحصر به فردش به او اجازه بقا بر روی خشکی و همچنین فشار و دمای بالای اعماق اقیانوس‌ها را می‌دهد. او توسط وارثین سلطنتی‌اش با نام اورین، و بوسیلهٔ انسان‌های آموزش دهنده‌اش با نام آرتور کِری شناخته می‌شود. آکوامن با استفاده از توانایی‌های گسترده و نفوذ سیاسی خود برای محافظت از هر دو جهان به مبارزه می‌پردازد. او همچنین یکی از مؤسسین تیم لیگ عدالت آمریکا محسوب می‌شود

لگو زیر دریایی بتمن و آگوا من BELA 11233

مشخصات لگو زیر دریایی بتمن و آگوا من BELA 11233:

لگو زیر دریایی بتمن و آگوا من با داشتن 201 قطعه یکی از سخت‌ترین لگوهای تولید شده از سری لگوهای بتمن است. سازندگان بازی قطعات را طوری طراحی کرده‌اند تا هوش هندسی کودکان را به چالش بکشند و آن‌ها را وادار به تمرکز روی ساخت قطعات نمایند. امید است تا کودکان هنگام ساخت این محصول با مهارت‌های هوش هندسی آشنا شوند.

نام کالا:لگو سفینه بتمن 11233
سايز بسته بندي:6*20*29
تعداد قطعه:201
وزن:330
کارخانه سازنده:BELA
جنس کالا:پلاستیک مرغوب
توليد:چین
جنسيت:دختر و پسر
مناسب سن:بالای 6 سال
توضيحات:دفترچه راهنما دارد

اندازه بسته بندی
6 × 20 × 29 سانتی متر
وزن با بسته بندی
330 گرم
برند:
BELA
آیتم سری :
11233
تعداد قطعات
201 قطعه
مناسب برای سنین
6 سال به بالا
تعداد مینی فیگور:
3 فیگور
1مینی فیگور حیوان
رنگ لگو
مشکی
قابلیت حرکت
دارد
برای کودکان زیر 3 سال مناسب
نیست (دارای قطعات کوچک است)
دارای بسته بندی
و جعبه می باشد
اقلام همراه
قطعات لگو
دفترچه راهنما
سری :
بتمن – دی سی
سری شخصیت لگو :
ابر قهرمانان
رده سنی
کودک , نوجوان , بزرگسال
شخصیت های لگو
بتمن
آکوامن
اوشن مستر
دسته لگو :
بلوک های ساختمانی
آجرهای خانه سازی
اسباب بازی
ویژگی های محصول :
دسته : اسباب بازی, اسباب بازی فکری, اسباب بازی لگو
نام محصول :
لگوی زیر دریایی بتمن وآکوامن نبرد زیر آب
جنس :
پلاستیک ABS مرغوب
گروه جنسیت
لگو پسرانه
کیفیت :
+A
کیفیت عالی قطعات
خطر بلعیدن
دارد
سری لگو :
BAT LEADER
قابلیت حرکت:
ندارد
هدف بازی :
تقویت قدرت مهارت دست و فکر کودکان
ترویج خلاقیت و افزایش قدرت فکری
بهترین اسباب بازی برای پرورش فکر و ذهن کودکان
محتویات بسته
دارای 4 عدد فیگور
و یک زیردریایی ساختنی
سبک بازی
تصویری
فضایی
حرکتی
جنبشی
تعداد بازیکنان
1 نفر
مدت زمان بازی
بیشتر از یک ساعت
ساخت کشور
چین
سبک اسباب بازی
فکری
نقش پردازی
سرگم کننده
نوع کاربرد
فیزیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...