لگو خانه درختی 81047

AmigaClub

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • اندازه با بسته بندی: 7 × 32/8 × 52/8 سانتیمتر
  • وزن با بسته بندی: 1/190 گرم
  • مناسب برای سنین: 8 - 12 سال
  • آیتم سری :: 81047
فروشنده فروشنده: فروشگاه اسباب بازی رئیس کوچولو
آماده ارسال ناموجود
1,950,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

لگو خانه درختی سری دوستان برند بلا آیتم 81047 یکی از محصولات پر فروش بازی برای دختران است. این محصول از جمله پر چالش‌ترین اسباب بازی‌هایی هستند که مناسب کودکان و بزرگسالان است. این قطعات کوچک در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند و کلبه‌ایی درختی را می‌سازند که بسیار زیبا و جذاب است.با وجود چنین محصولی فرزند شما از لحاظ رشد ذهنی و فکری می‌تواند در شرایط بهتری قرار بگیرد. ساخت و ساز با استفاده از این قطعات می‌تواند کودک را در شرایط آزمون و خطا قرار دهد البته نه تنها کودکان بلکه بزرگسالان نیز می‌توانند در ساخت این خانه شگفت انگیز با فرزندشان همراه شوند و لحظات شادی را ایجاد نمایند.

محصولات مرتبط

مشخصات محصول

محصولی که همواره نظاره‌گر آن هستید دارای 772 قطعه پلاستیکی است که با چیدن بر روی هم می‌توانند خانه‌ایی درختی که شامل قسمت چشمه، بخش سرسره و بازی همچنین دوستان لگویی که در کنار هم قرار دارند را شامل شود.

سه مینی فیگور دخترانه به نام‌های استفانی، اما و جوی در لگو خانه درختی سری دوستان برند بلا آیتم 81047 وجود دارد. دختران همراه عاشق این مینی فیگورها هستند و می‌توانند برای ساعت‌های متوالی با آنها بازی کنند.

رده سنی مناسب برای بازی با این محصول از شش سال به بالا خواهد بود همچنین بسته بندی به صورت پک است و قابلیت کادویی را هم دارد قطعا هر دختری بچه‌ایی با داشتن چنین محصولی خود را برای ساختن آن به چالش می‌کشد.

این محصول به جز قابلیت بازی در دسته اسباب بازی‌های ساختنی آموزشی قرار گرفته که ذهن را باز می‌کند. قطعات مختلفی از جمله وسائل بازی، حیوان‌های کوچک و غیره برای جلوه بیشتر خانه درختی همراه پک خواهد بود.

سخن پایانی

امروزه والدین مایل به خرید وسائل بازی فکری هستند تا کودک خود را به چالش بکشند و به رشد ذهنی بهتر او کمک نمایند. محصول لگو خانه درختی سری دوستان برند بلا آیتم 81047 می‌تواند برای ساعت‌ها سرگرم کننده باشد و با طرح زیبایی که دارد یک آیتم دکوری جذاب برای اتاق دلبندتان خواهد بود که می‌توانید در فروشگاه نیما پروداکت با قیمتی بی‌نظیر اقدام به خرید آن نمایید.

اندازه با بسته بندی
7 × 32/8 × 52/8 سانتیمتر
وزن با بسته بندی
1/190 گرم
مناسب برای سنین
8 - 12 سال
آیتم سری :
81047
تعداد قطعات
772 قطعه
تعداد فیگور ها
3 عدد فیگور
رنگ لگو
قهوه ای
بنفش
نارنجی
کیفیت:
عالی
جنس:
پلاستیک
برای کودکان زیر 3 سال مناسب
نیست (دارای قطعات کوچک است)
ساخت کشور
چین

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...