لگو جنگنده جنگ ستارگان 99916

STAR WARS

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • اندازه با بسته بندی: 8 × 28/5 × 41 سانتیمتر
  • وزن با بسته بندی: 790 گرم
  • مناسب برای سنین: بالای 14 سال
  • آیتم سری :: 99916
فروشنده فروشنده: فروشگاه اسباب بازی رئیس کوچولو
آماده ارسال ناموجود
1,300,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

قدرتمندترین سری لایسنس شده‌ی لگو

بین ست‌های وینی پو و جنگ ستارگان، لازم به ذکر نیست که کدام تاثیر گذارتر و موفق‌تر بودند. اولین ست‌های لگو جنگ ستارگان در بحبوحه‌ی اکران جدیدترین فیلم از سری جنگ ستارگان یعنی «Star Wars Episode I: The Phantom Menace» عرضه شدند که اولین آن‌ها ست لگو سفینه‌ی جنگنده‌ی اکس وینگ (X-Wing Star Fighter) بود. پس از آن کمپانی لگو که امتیاز این سری را تا سال ۲۰۰۸ خریداری کرده بود، ست‌هایی از سفینه‌ها، سکانس‌های مشهور و مکان‌های شناخته‌ شده‌ی سه گانه‌ی اصلی در کنار سه گانه‌ی دوم را منتشر کرد که فروش تضمین شده و موفقی را برای کمپانی لگو به همراه داشت و موجب شد تا کمپانی لگو امتیاز این سری را تا سال ۲۰۱۱ تمدید کند. 

در سال ۲۰۰۸ کمپانی لگو با خرید حق امتیاز مجموعه فیلم فوق محبوب دیگر کمپانی لوکاس فیلم (Lucasfilm) یعنی ایندیانا جونز (Indiana Jones) موفق شد تا فروش خود را به خصوص در بازار آمریکا تا حد قابل توجهی (بیش از ۳۰ درصد در مجموع) افزایش دهد. سری لگو جنگ ستارگان انگار که قرار نبود از تب و تاب بیافتد و به لطف مجموعه فیلم‌های آن و بستر داستانی فوق العاده‌ای که داشت همواره یکی از پر فروش‌ترین سری‌های لگو بوده و هست که موجب شده تا کمپانی لگو این لایسنس را تا سال ۲۰۲۲ تمدید کند.

ست‌های مشهوری مانند کشتی صحرا پیما جابا و قلعه‌ی او، اکس وینگ، تای فایتر (Tie Fighter) و تای استرایکر (TieStriker) و بسیاری از ست‌های مشهور دیگر این سری تا کنون بارها باز طراحی و عرضه شده‌اند. علاوه بر ست‌های عادی، برخی از پر طرفدارترین سفینه‌ها و مکان‌های دنیای جنگ ستارگان در قالب سری «Ultimate Collection» عرضه شدند که از میان‌ آن‌ها می‌توان به سفینه‌ی میلنیوم فالکون (Millennium Falcon)، استار دیسترویر (Star Destroyer) و کانتین موس آیسلی (Mos Eisley Cantina) که اخیرا عرضه شده اشاره کرد. ست‌های اولتیمیت دارای نسبتی بسیار بزرگتر و پر جزئیات‌تر هستند و طبعا قیمت‌های بسیار بالاتری نیز دارند.

اما نکته‌ی جالبی که راجع به سری لگو جنگ ستارگان وجود دارد آن است که محصولاتش تنها به ست‌های لگو محدود نمی‌شود و تا کنون محصولات متنوعی از لباس‌ها و لوازم کاربردی مانند ماگ و ساعت گرفته تا بازی‌های رومیزی و ویدئویی از دل این سری لگو بیرون آمده. البته باید اشاره کنم که بازی‌های ویدئویی لگو جنگ ستارگان شامل ۶ عنوان موفق و جذاب می‌شوند که به شما امکان بازی کردن ماجرای تمام فیلم‌های اصلی سری را در دنیای لگو می‌دهند و می‌توانید آن‌‌ها را به صورت همکاری با یکی از دوستانتان نیز بازی کنید. آخرین عنوان آن‌‌ها در سال ۲۰۲۱ با نام «Lego Star Wars: The Skywalker Saga» منتشر خواهد شد و یکی از بازی‌های شدیدا مورد انتظار به شمار می‌رود.

سخن پایانی

سری لگو جنگ ستارگان یکی از جریان سازترین سری‌های تاریخ لگو بود که به لطف موفقیت آن، امروزه دنیای لگو فراتر از ابداعات درون کمپانی رفته و هر بستر داستانی و هر مجموعه فیلمی می‌تواند در این دنیا قرار بگیرد و حرفی تازه برای مخاطبین داشته باشد. با وجود اینکه تنها محبوبیت فیلم‌های جنگ ستارگان در ابتدا باعث رونق این سری لگو شد، اما دقت بالا در جزئیات و طراحی ست‌هایی با معماری خلاقانه در این سری قطعا علت اصلی ماندگار شدن این سری لایسنس شده در میان محصولات لگو شد. 

شاید روزی برسد که دیگر سری جنگ ستارگان میان محصولات لگو لیست نشود، اما قطعا یاد این سری محبوب که با قدمت‌ترین و نخستین سری لایسنس شده‌ی لگو نیز هست همیشه به عنوان یکی از محبوب‌ترین‌ها باقی خواهد ماند: هرچند که به عقیده‌ی من تا زمانی که خط تولید لگو محصولی تولید می‌کند، قطعا می‌توانید در میان محصولاتش شمشیرهای نورانی و کلاهخود‌های استورم تروپرها را مشاهده کنید.

اندازه با بسته بندی
8 × 28/5 × 41 سانتیمتر
وزن با بسته بندی
790 گرم
مناسب برای سنین
بالای 14 سال
آیتم سری :
99916
تعداد قطعات
519
رنگ لگو
خاکستری
تعداد فیگور ها
3 عدد
+ 1
مقیاس مینی فیگور ها
1:1
برای کودکان زیر 3 سال مناسب
نیست (دارای قطعات کوچک است)
ساخت کشور
چین

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...