لگو تیمارستان آرخام 10741

BATLEADER

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • اندازه لگو: 30 × 46 × 24 سانتی‌متر Arkham Asylum به ابعاد: 30 × 46 × 24 سان... برج مراقبت به ابعاد: 29 × 10 × 5 سانتی م... ماشین پلیس آبی‌رنگ 4 × 15 × 5 سانتی‌متر
  • سری :: بتمن مووی
  • وزن با بسته بندی: 2740 گرم
  • اندازه بسته بندی: 10 × 38/5 × 57/5 سانتیمتر
فروشنده فروشنده: فروشگاه اسباب بازی رئیس کوچولو
آماده ارسال ناموجود
4,390,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

لگو تیمارستان آرخام  Bela 10741 لگو تیمارستان آرخام برند Belaتعداد قطعات این لگو 1706 تکه به همراه 12 مینی فیگور لگو .یک لگو خاص از سری بت من مووی لگو تیمارستان آرخام با زیبایی و ظرافت بالایی طراحی شده و از جمله برترین ها از سری بت من مووی است.سازه های آجری یا آجره های ساختنی بهترین سرگرمی برای کودکان و نوجوانان است این محصول مناسب 6 سال تا 99 سال است و محدودیت سنی ندارد.ویژگی و محتویات: دارای 12 مینی فیگور زیبا و هیجان انگیز است. دارای انواع اسلحه ی لگویی دارای یک اسکنر دارای یک ماشین پلیس دارای دفتر چه ی راهنمامی باشد.

محصولات مرتبط

«Batman» را بسازید و او را آماده‌ی نبردی دوباره در Arkham کنید. Joker دوباره نقشه ی فرار از این تیمارستان را طراحی کرده. اما با هش و شجاعت بتمن نقشه اش با شکست روبرو می شود.می‌توانید این مجموعه‌ی 1706تکه را برای نوجوانان 6+ سال بخرید و آن‌ها را حسابی خوشحال کنید. اگر کودکی دارید که عاشق سری‌های بتمن است، می‌توانید این مدل از سری بتمن را برایش تهیه کنید. در این مجموعه، 12 مینی‌فیگور از شخصیت‌های متنوع وجود دارد که می‌توانید پناهگاه بزرگی را به ابعاد 30 × 46 × 24 سانتی‌متر بسازید. علاوه‌براین یک برج مراقبت بلندی به ارتفاع 29 سانتی‌متر و یک ماشین پلیس آبی‌رنگ به ابعاد 4 × 15 × 5 سانتی‌متر دارد. نوجوانان می‌توانند توسط دفترچه‌ی راهنمای موجود در بسته، آن را به‌راحتی بسازند. در حین ساخت این مجموعه‌ی ساختنی، هماهنگی میان دست‌ها و چشم‌های بچه‌ها افزایش ‌یافته و انگشتانشان تقویت خواهند شد.شرکت لگو با سابقه‌ای دیرینه و بالای هشتاد سال، به دلیل تنوع بالا و کیفیت بسیار مناسب محصولاتش، گوی رقابت را از شرکت‌های سازنده‌ی اسباب‌بازی ربوده است. این مجموعه در بسته‌ای بزرگ به ابعاد 10× 38/5 × 57/5 سانتی‌متر قرار دارد. 

لگو سری BATLEADER مدلArkham Asylum 10741 یک مجموعه‌ی بامزه‌ی 1706تکه بوده که برای دوستداران «ابرقهرمان» طراحی‌ شده است. داستان این مدل در تیمارستان آرخام اتفاق می‌افتد. جوکر دوباره در حال طراحی یک نقشه است تا از این تیمارستان فرار کند. درنهایت بتمن با اسلحه‌ی مشهورش از فرار او جلوگیری می‌کند. این مدل 12 مینی‌فیگور دارد و برای نوجوانان 6+ سال طراحی‌ شده است.

لگو سری BATLEADER مدل Arkham Asylum 10741

ویژگی های لگو بتمن مووی تیمارستان آرخام :

  • برند : Bela
  •  کد کالا : 10741
  •  سری : بتمن مووی
  •  نوع لگو : پسرانه و دخترانه
  •  تعداد قطعات : 1706 قطعه
  •  تعداد آدمک : 12 عدد
  •  مناسب برای سن : بالای 6 سال
  •  کیفیت : عالی                                                                                                                           لگو بیمارستان آرخام بتمن

یکی از انواع بازی های فکری لگو ها هستند.

لگوها، بیشتر برای کودکان زیر 10 سال مورد استفاده قرار میگیرند.

شما میتوانید در این بخش، بهترین اسباب بازی برای پرورش خلاقیت را برای کودک خود خریداری نمایید و اینگونه به او کمک کنید تا استعدادهایش شکوفا شود و شاهد پیشرفت روز افزون او باشید.

همچنین باعث میشود تا ساعت ها کودک شما را سرگرم کند و از انجام کارهای خطرناک مانند دست زدن و بازی با وسایل آسیب زا جلوگیری کند.

اسباب بازی ها و بازی های متنوعی که در دنیای زیبا و رنگارنگ کودکان وجود دارد علاوه بر سرگرم کردن کودکان، هر کدام به تنهایی وظیفه آموزش پرورش خلاقیت در کودکان را به همراه دارد.

ما در اینجا با فراهم آوردن امکان خرید لگو اسباب بازی های متنوع برای کودکان تاثیر مهمی که لگو ها در آینده و بزرگسالی کودکان به همراه دارد فراهم کرده ایم.

با توجه به تاثیرات ارزشمند لگو بازی بر توانایی های کودکان و نوجوانان و حتی بزرگسالان، خرید این محصولات هدیه ای بسیار ارزشمند برای آنها محسوب می شود.

لگو بیمارستان آرخام بتمن، لگو با هدف بالا بردن مهارت های یادگیری و خلاقیت وارد بازار شده.

این بازی فکری مهارت حل مسئله، برنامه ریزی و سازماندهی کودکتان را افزایش میدهد. لگو  نوعی اسباب‌ بازی است که توسط گروه لگو در شهر بیلوند دانمارک تولید می‌شود.

محصولات لگو شامل قطعات کوچک رنگارنگ (اصطلاحا آجرهای لگو) عموماً کائوچویی یا پلاستیکی است که می‌توان آنها را به یکدیگر متصل کرد و اجسام گوناگونی ساخت.

از اجسام ساده مثل خانه، قطار، کشتی و.. گرفته تا اجسام پیچیده تر مثل ماشین و اجزای داخلی ماشین ها و… رو در پک های مختلف لگو که در همین سایت عرضه شده میتوانید مشاهده کنید.

بازی لگو یک بازی همه پسند است که برای تمام سنین مناسبه. فقط کافیه کمی با اجر های لگو کار کنید تا عاشق این بازی فکری جالب شوید.

توضیحات  لگو بیمارستان آرخام بتمن 1706قطعه :

با بتمن جوکر و دیگر همکارانش را به بیمارستان آرخام تبعید کنید. این مجموعه بسیار دقیق از روی سینمایی لگو بتمن ساخته شده است. در این بیمارستان  دفتر دکتر Harleen Quinzel قرار دارد و دارای بخش اداری و 4 سلول و اسکنر امنیتی و اتاق غذا است.

ویژگی های لگو بیمارستان آرخام بتمن 1706قطعه :

دارای 12 مینی فیگور زیبا و هیجان انگیز است

دارای انواع اسلحه ی لگویی

دارای یک اسکنر

دارای یک ماشین پلیس                                                                                                                  

لگو بتمن مووی تیمارستان آرخام

همانقدر که ساختن یک شی جدید برای کودکان جذاب است، خراب کردن بدون واهمه اسباب بازی ها نیز پاسخ به سوالات بیشمار ذهن آنها بشمار می رود، لذا ساختن و خراب کردن و دوباره ساختن برای کودکان بسیار جذاب و هیجان انگیز است و ضمن تقویت خلاقیت، هوش ریاضی و هوش فضایی و تجسمی مهارت های متعددی مثل توانایی دست و انگشتان ظریف کودک، هماهنگی بین چشم و دست، اعتماد بنفس و … نیز تقویت می شود.

یکی از انواع بازی های فکری لگو ها هستند. لگوها، بیشتر برای کودکان زیر 10 سال مورد استفاده قرار میگیرند. شما میتوانید در این بخش، بهترین اسباب بازی برای پرورش خلاقیت را برای کودک خود خریداری نمایید و اینگونه به او کمک کنید تا استعدادهایش شکوفا شود و شاهد پیشرفت روز افزون او باشید. همچنین باعث میشود تا ساعت ها کودک شما را سرگرم کند و از انجام کارهای خطرناک مانند دست زدن و بازی با وسایل آسیب زا جلوگیری کند. اسباب بازی ها و بازی های متنوعی که در دنیای زیبا و رنگارنگ کودکان وجود دارد علاوه بر سرگرم کردن کودکان، هر کدام به تنهایی وظیفه آموزش پرورش خلاقیت در کودکان را به همراه دارد. ما در اینجا با فراهم آوردن امکان خرید لگو اسباب بازی های متنوع برای کودکان تاثیر مهمی که لگو ها در آینده و بزرگسالی کودکان به همراه دارد فراهم کرده ایم.

با توجه به تاثیرات ارزشمند لگو بازی بر توانایی های کودکان و نوجوانان و حتی بزرگسالان، خرید این محصولات هدیه ای بسیار ارزشمند برای آنها محسوب می شود.

اندازه لگو
30 × 46 × 24 سانتی‌متر
Arkham Asylum به ابعاد: 30 × 46 × 24 سانتی متر
برج مراقبت به ابعاد: 29 × 10 × 5 سانتی متر
ماشین پلیس آبی‌رنگ 4 × 15 × 5 سانتی‌متر
سری :
بتمن مووی
وزن با بسته بندی
2740 گرم
اندازه بسته بندی
10 × 38/5 × 57/5 سانتیمتر
برند:
BELA
آیتم:
10741
تعداد قطعات :
1706 قطعه
مناسب برای سنین
6 سال به بالا
تعداد مینی فیگور:
12 عدد فیگور
رنگ لگو
خاکستری
قهوه ای
مشکی
کیفیت :
عالی
خطر بلعیدن
دارد
برای کودکان زیر 3 سال مناسب
نیست (دارای قطعات کوچک است)
جنسیت لگو
پسرانه
دخترانه
رده سنی
کودک
نوجوان
جوان
بزرگسال
اقلام همراه
دارای دفترچه راهنما ساخت
قابلیت حمل بار
دارد
دارای بسته بندی
و جعبه می باشد
ساخت کشور
چین
سبک اسباب بازی
فکری
سرگم کننده
نوع کاربرد
فیزیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...